Návod, jak dělat online marketing

V dnešní době se při podnikání neobejdete bez webových stránek, a pokud se nespoléháte na odborníky, je nutné, abyste ovládali minimálně základy online marketingu. Co to ten online marketing vlastně je, jaké jsou jeho výhody a jak ho můžete využít ve svůj prospěch?

Online marketing je soubor různých metod, kterými lze dosáhnout stanovených cílů, nejčastěji se jedná o zvýšení prodeje, v online prostředí. Cíle vždy vycházejí z obchodní strategie podniku, může se také jednat o branding, neboli šíření povědomí o značce, budování vztahů se zákazníky, k čemu se využívají nejčastěji sociální sítě atd. Jaké cíle si stanovíte je jen na vás, tento online marketing ebook vám pomůže s prvními kroky, jak jich dosáhnout.

Elektronická kniha o online marketingu je komplexním souborem znalostí a know-how, které získal autor během 12 let své praxe v tomto rychle rostoucím oboru. Na 81 stranách se postupně seznámíte se všemi online kanály, médii a nástroji, získáte přehled o různých formátech reklamy a způsobech, jak být na internetu vidět.

V kapitole, kde je popsána webová analytika, měření dat a jejich vyhodnocování vás možná překvapí, že se jedna objednávka může v reportech objevit i několikrát, proto je důležité znát zdroje těchto čísel a reportů. S jednodušším sledováním výkonu vám může pomoci vychytávka utm builder, tedy generátor UTM parametrů, díky kterým můžete snadněji vyhodnotit výkony jednotlivých zdrojů, médií i kampaní, a optimalizovat své investice.

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.